Thursday 2 February 2012

Oh Toilettes! Me Rendre Malade -.-'

hi and a vair vair mouldynosity hi to my new followers.
today is A vair vair perfect day to tell you how much scared I am to go to a place that people love to pee and poo,
toilet. 
to Malays, eh korang pernah dengan perempuan penakut masuk tandas?
so, this is the story.


yesterday, aku menghadapi masalah buang air besar  ( poo-ing ) . hehehe. 
literally pada pukul 2.25 pagi aku pun sakit perut, actually memulas-mulas.
aku pun mula-mula biarkan je, tapi bila sakit dah sampai tahap binatang meloncat, 
aku surrender. aku pun sarung tuala berlari ke tandas sambil bawak one of my fave magazine.


sebenarnya, bilik air dalam bilik aku ada tapi macam biasa, nak test power bilik air lain.
hmm, ambik kau. dari nak test power, aku pulak yang kena test. hahahahaha.


mula-mula tu macam heaven gitu, tapi dah lama-lama aku tanya diri aku.
kenapa orang dalam rumah ni jarang pakai bilik air ni? even adik aku pun takut nak masuk.
so, secara coolnya ( anjing, padahal takut! ) aku pun bukak magazine yang aku bawak.
tengah sedap2 layan gambar Samir Nasri, aku terdengar bunyi anjengg menyalak. 
dlm hati aku pun menyalak actually. hahaha. tapi aku gagahkan. ( cehh!)
andaian aku, " emm, menyalak tak dapat makan le tu. anjeng punya tuan! "


tiba-tiba aku rasa seram sejuk tak tentu pasal. huhhh.
aku habiskan rencana segala berita fucker aku di toilet tu pastu aku berlari masuk bilik.
you really want to know what I think of that time? 
ini....

                                          this is what I've been thinking in that toilet. huhhh -.-'

at last, aku dah malas nak cerita tapi memang aku takut. hahaha.
hebatkan imaginasi aku? thank yeww.
jumpa di next entry eh. kbai.

p/s:He's not the best looking, he's not the smartest in the world, he can be a jerk sometimes, but for some reason.. I DON'T CARE, I LOVE HIM.. #iLoveYewwSamirNasri - swag.

No comments:

Post a Comment