Sunday 18 December 2011

Dark Days Never Come Back

Literally, I have made a super BIGGEST mistakes.
yelah, siapalah aku nak JUDGE dunia ni kan bro? sincerely,
aku sangat upset dengan kehidupan tingkat 8 yang tak naik-naik tarafnya. ( haha, faham2 jela )

semenjak I menetap di Bristol, I jarang nak keluar rumah disebabkan simptom kehidupan 
TINGKAT 8 tersebut.

YELAH. I bukan mat saleh yang gila clubbing but please take a sec and think
"siapa yang duduk London tak pernah enjoy?" ---according to that, kita REPHRASE.
Bapak aku bayar mahal-mahal nak masuk unibersiti. aku pulak membalasnye begini.

p/s: hee kadang-kadang aku rasa Babah kedekut jugak! hehe tapi aku sayang Bah aku gila-gila. 
      ( masuk neraka tau tak kalau kita tak sayang Bah sendiri? >> aceceehhhh ) geli la banggg

Bah, kadangnye I rasa I ni manusia bengap paling tak guna tapi Bah.. you're always by myside.
everyday you're telling me almost the same thing, "adek, be strong" -- hehe kantoi panggil Adek!

tapi in my whole life, I sangat sayangkan BFF I yang LEMBAM2 dan BENGAP2.
I'd remember every each of them -- although diorang berperangai macam babun keluar hutan hujan Amazon.
( heeeeeeeeee! ) 
fer Tunku Nadia, Sheera Aminuddin, Tengku Frida and my Darling BFF, Dani. hehehe

No comments:

Post a Comment